Gå til innhold

Anbefalte innlegg

@Haakon Aune Ja, hundehengeren er genial. Låsbare doble dører og solcelledrevet ventilasjon. Under topplokket får det meste av bikkjefor og annet som eventuelt kan stinke ner en kupè plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, EKJ skrev:

foretrekker trollvogn, den gamle Sprinter’n blir litt tung i de lengste motbakken:rolleyes:

Sveiste meg en kickbike av alurør og en gammel sykkel som jeg tok deler fra. Kjøpte sele til Greysteren (blanding av Vorsteh og Greyhound) og avgårde med oss. Dette har vi sett på nett ser dere.... Tenker vi hadde minst 100km/t da ei røy lettet fra gruskanten. Trenger vel ikke komme som en overraskelse at bikkja skar etter... Du søteste som vi så ut.. Reddet dagen til svigerfar om ikke annet...

 

1 minutt siden, arez skrev:

@Haakon Aune Ja, hundehengeren er genial. Låsbare doble dører og solcelledrevet ventilasjon. Under topplokket får det meste av bikkjefor og annet som eventuelt kan stinke ner en kupè plass.

Helt genialt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Haakon Aune skrev:

Sveiste meg en kickbike av alurør og en gammel sykkel som jeg tok deler fra. Kjøpte sele til Greysteren (blanding av Vorsteh og Greyhound) og avgårde med oss. Dette har vi sett på nett ser dere.... Tenker vi hadde minst 100km/t da ei røy lettet fra gruskanten. Trenger vel ikke komme som en overraskelse at bikkja skar etter... Du søteste som vi så ut.. Reddet dagen til svigerfar om ikke annet...

 

Helt genialt! 

Absolutt. Takrails på hengeren også så man kan eventuelt slenge takteltet på toppen av hengeren om man skal ha med kajakk på biltaket. Thule raider på reservehjulet gjør at tohjulinger også blir med på tur. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, arez skrev:

Absolutt. Takrails på hengeren også så man kan eventuelt slenge takteltet på toppen av hengeren om man skal ha med kajakk på biltaket. Thule raider på reservehjulet gjør at tohjulinger også blir med på tur. :)

Hvor mange er dere på tur da? Og hvor mange bikkjer? Jeg har ei jente på 2 og gutt på 9. Og to bikkjer. Også fruen da... Greit med sykler på tur altså! Men må jo ha tre stykker og det tar plass. Kanskje thule er tingen?  Tror vi satser på vanlig telt foreløbig. Dyrt med taktelt altså! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er bare to tobeinte, og pr. i dag fire firbeinte. Takteltet kjøpte vi i sommer så det er ikke brukt så mye ennå. Satser på flittig bruk til sommeren og høsten. Kjekt å ha huset på ryggen når man kjører rundt for å trene hund, fiske og ellers komme seg til fjells.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...