Gå til innhold

Takstativ og takboks


Nomi83

Anbefalte innlegg

Mtp takstativ er det vel to alternativer...  Thule eller orginalt, begge gjør jobben og jeg tipper at det er Thule som produserer begge.  Jeg har aldri eid en takboks i mitt liv, og avstår derfor fra å kommentere...  cool

Endret av isak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.10.2018 den 18.02, Nomi83 skrev:

Passer disse originale kun til biler med skinne på taket? På min ser det ut til at jeg ikke har noe skinne...

tja, det finnes.  Kan legge ved en link og bilde av det som er alternativet, men det er triste greier sammenlignet med fleksibiliteten du har med skinnene.  ivertfall viss du skal ha skiboks på..  da må den ligge oppå skinnene igjenn, og da her man virkelig stablet i høyden.. med mindre du bestiller ny med riktig hullbilde.   Begge deler må uansett bestilles fra the outland.  

 

https://m.ebay.co.uk/itm/Fix-Point-Roof-Rack-Cross-Bars-fits-LAND-ROVER-DISCOVERY-Mk3-Mk4-04-13-no-Rails-/192216946813?_mwBanner=1&_rdt=1

 

BD599FBF-125C-45D2-A0C7-CEDFCAD96F27.png

Endret av Disco4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.10.2018 den 0.13, Nomi83 skrev:

Vurderer å kjøpe takstativ og takboks til min disco 3. Hva har folket og hva anbefales?

Har i dag originale LR takbøyler, og hadde tidligere Whispbare bøyler. Mye mer fornøyd med Whispbar, da de var totalt lydløse. Det er av en eller annen grunn ikke de eg har i dag.

http://www.whispbar.no/no/product-categories/product-bar/flush-bar-107/#vehicle:/land-rover/discovery/2013/4-5-door-suv-2009-mar-2017-tracks

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...