Gå til innhold

Kjøpe disco 3


Knutb

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, Knutb skrev:

Tenker det samme, er vandt med det fra nåverende og tidlige biler og ser det nesten som et must i en disco

 

hva betalte du for nye seter

 

 

Er veldig forskjellig hva man får tak i. Kjøpte komplett 7seter fra D4, så det kostet litt. 

Se på eBay eller Allegro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I freelanderen klapper jeg alltid bort armlenet... I disco'en får det stort sett være. Det er fordi setet er litt videre, så der er det ikke "i veien" uansett.

FTR - har slitt med musearm, så jeg velger bort ting som underarmen skal "hvile" på i det store og hele.

 

Fordelen med armlener er at om man kjører litt skarpere enn vanlig så kompenserer det en del for at setene ikke er "bøttete" på en flekk.

 

Men - for meg hadde ikke dét vært tungen på vektskåla mhp kjøp/ikkekjøp.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, yarnslayer skrev:

I freelanderen klapper jeg alltid bort armlenet... I disco'en får det stort sett være. Det er fordi setet er litt videre, så der er det ikke "i veien" uansett.

FTR - har slitt med musearm, så jeg velger bort ting som underarmen skal "hvile" på i det store og hele.

 

Fordelen med armlener er at om man kjører litt skarpere enn vanlig så kompenserer det en del for at setene ikke er "bøttete" på en flekk.

 

Men - for meg hadde ikke dét vært tungen på vektskåla mhp kjøp/ikkekjøp.

 

Kanskje har du rett, men føler litt at som konge på veien type bil {så lenge den går} ........ser liksom ikkje for meg kongen sitter på en pinnestol uten armlen. Dessuten er det behagelig å hvile armene på noe når man cruiser på landeveien. Mulig lokket på midtkonsollet kan heves og låses i forsjellige høyder og dermed funker som støtte ..... noen som vet¿

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Norwegianwood skrev:

Ingen mulighet til å justere midtkonsollen. Selv har jeg vurdert å få tak i et el førersete fra RRS. De ser ut til å ha bedre sidestøtte og armlene.

Tror eg har hengt meg for mye opp i armlen eller ikkje. Sikkert tusen andre ting som er viktigere, men takk for inspill

Endret av Knutb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er nok neppe det viktigste. Du burde kikke etter rust også. Mange av bilene har fått rust nederst på dørene og da spesielt der den sorte listen begynner nederst på dørene. Ser det oftest med at lakken har begynt å slippe der. Også nederst i hjulbuen hvis du åpner bakdørene har det en tendens til å bli engelsk crom:(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...