Gå til innhold

Bytte radio/cdspiller discovery 3.


Anbefalte innlegg

  • 10 måneder senere...
  • 11 måneder senere...

Fant noen ut av dette ?

Skal installer en annen headunit i min som erstatter både spiller og navi skjerm men det ser ut som den bare har utgang på 2 phono kontakter . Ha spurt selger om det støtter Logic7 og de sier ja, men det gjør alle kinesere....

Jeg har lett litt rundt nå og finner at Xtons har noen forskjellige bokser for bmw og mb men ingen LR spesifikke. Fant en annen som heter Aepro som holder til i Australia.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant.... 

 

Håper på tilbakemelding om dette virker 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Installasjons dokumentasjon er såvidt over 0 :-)

har ikke hatt tid til og installere. Dro på meg noe ryggstrekk forrige lørdag og idag kan jeg gå igjen og ta på meg bukser :-)

men har fått laget meg en kul can analysator med raspberry pi of Pican2 software

Endret av Håvard Guttormsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bytte hovedenhet på min D3 selv. 
Har en S, uten logic7 (og derav ikke ekstra forsterker?) men får ikke liv i spilleren etter å ha koblet til den med ISO-kontakter. 
Sitter en liten kontakt til i hovedenheten bak (i tillegg til antenna og ISO), er det "most"-tilkobling? Trengs det et adapter for å koble om noe i det som kommer inn der også? 
Eller må jeg ha en sånn? https://www.bilradiospes.no/produkter/bilstereo/bilspesifikt-tilbehor/connects2-ct51-lr01 (den er vel til bil med ekstra forsterker men) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
På 21.8.2020 den 14.10, Håvard Guttormsen skrev:

Installasjons dokumentasjon er såvidt over 0 :-)

har ikke hatt tid til og installere. Dro på meg noe ryggstrekk forrige lørdag og idag kan jeg gå igjen og ta på meg bukser :-)

men har fått laget meg en kul can analysator med raspberry pi of Pican2 software

 

Hvordan går dette prosjektet Håvard?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Analysatoren er forsåvidt ferdig. Har ikke fått brukt den noe særlig da alle planene min endret seg brått.
Har solgt huset mitt i Lillestrøm og driver og river det for og bygge 20 leiligheter der istedet. Jeg pakket snippen min og solgte unna og kastet masse greier og har flyttet til Burgas i Bulgaria.
Driver for tiden og bygger meg nytt elektronikk lab  og mekke verksted her nede. Classicen er lånt bort for videre jobbing mot skilter så jeg kan få den ført ut av norge eller solgt den. Sporten tok jeg med meg og kjørte den 3600km  ut på tur uten et eneste feilslag fra den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...