Jump to content
LRforum

Bytte radio/cdspiller discovery 3.

Recommended Posts

• 10 months later...
  • 11 months later...

Fant noen ut av dette ?

Skal installer en annen headunit i min som erstatter både spiller og navi skjerm men det ser ut som den bare har utgang på 2 phono kontakter . Ha spurt selger om det støtter Logic7 og de sier ja, men det gjør alle kinesere....

Jeg har lett litt rundt nå og finner at Xtons har noen forskjellige bokser for bmw og mb men ingen LR spesifikke. Fant en annen som heter Aepro som holder til i Australia.

Interessant.... 

Håper på tilbakemelding om dette virker 

Installasjons dokumentasjon er såvidt over 0 :-)

har ikke hatt tid til og installere. Dro på meg noe ryggstrekk forrige lørdag og idag kan jeg gå igjen og ta på meg bukser :-)

men har fått laget meg en kul can analysator med raspberry pi of Pican2 software

Edited by Håvard Guttormsen

Skal bytte hovedenhet på min D3 selv. 
Har en S, uten logic7 (og derav ikke ekstra forsterker?) men får ikke liv i spilleren etter å ha koblet til den med ISO-kontakter. 
Sitter en liten kontakt til i hovedenheten bak (i tillegg til antenna og ISO), er det "most"-tilkobling? Trengs det et adapter for å koble om noe i det som kommer inn der også? 
Eller må jeg ha en sånn? https://www.bilradiospes.no/produkter/bilstereo/bilspesifikt-tilbehor/connects2-ct51-lr01 (den er vel til bil med ekstra forsterker men) 

• 7 months later...
På 21.8.2020 den 14.10, Håvard Guttormsen skrev:

Installasjons dokumentasjon er såvidt over 0 :-)

har ikke hatt tid til og installere. Dro på meg noe ryggstrekk forrige lørdag og idag kan jeg gå igjen og ta på meg bukser :-)

men har fått laget meg en kul can analysator med raspberry pi of Pican2 software

Hvordan går dette prosjektet Håvard?