Gå til innhold

Plenumkammer til 3.5 eller 3.9 V8


AreM

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å kjøpe et plenumkammer til Hotwire Injection. Helst fra en Discovery 3.5 V8, men jeg kan også bruke fra en 3.9 V8. Noen som har? Plenumkammer fra Range Rover 3.5 V8 er visstnok annerledes og passer ikke til Hotwire Injection. 

 

Are-M  telefon 455 null null 554

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ikke innsugningsmanifolden, men den delen som står helt på toppen av motoren. Laget av aluminium og har motorstørrelsen støpt i godset (3.5 - 3.9 - 4.6) 

Endret av AreM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kan jeg være interessert i om den er til salgs. Aller helst vil jeg ha en som står 3.5 på siden det er det som står i vognkortet. Men jeg tror ikke det finnes mange slike plenumkammer fra Disco 1 med  3.5 Efi. Hvor mye vil du ha for den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.10.2018 den 16.45, lafterolf skrev:

Jeg skal ikke ha noe for den. Verdiløs for meg og de aller fleste. Tviler på at det er rift etter sånne:lol:

 

Men jeg må nok ta et dypdykk i bua. Der er sikten dårlig og farene store.cool

 

 

Hei igjen. Beklager seint svar. Jo, denne er jeg interessert i. Om  det er en sensor eller annen elektrisk duppeditt som sitter fast i den, er jeg interessert i det også. Jeg er nemlig ikke sikker på om de delene jeg har passer i akkurat det plenumkammeret. Og betaling må du ha. Eller vil du bare ha faretillegget  for dypdykking i bua? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...