Gå til innhold

Elektronisk medlemskort NLRK


Sven

Anbefalte innlegg

8 timer siden, YMK skrev:

Elektronisk medlemskort ser ikke ut til å virke. Nedlastning fra sms får jeg opp "forbidden", og jeg har ikke tilgang til kortet. 

Finner heller ikke link på min side på NLRK.no slik man egentlig bør. 

 

 

Stiller i samme kø her også gitt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.2.2019 den 9.44, YMK skrev:

Elektronisk medlemskort ser ikke ut til å virke. Nedlastning fra sms får jeg opp "forbidden", og jeg har ikke tilgang til kortet. 

Finner heller ikke link på min side på NLRK.no slik man egentlig bør. 

 

Mobilnr ditt mangler av en eller annen grunn i medlemssystemet - send nr til medlem@nlrk.no så skal jeg fikse det

19 timer siden, gautes skrev:

 

Stiller i samme kø her også gitt.

 

Du har fått sms

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er noe rart med hele systemet deres, 

Mange har tydeligvis betalt for en stund siden,

På NLRK sidene står det at fristen er 30 januar og på Facebook står det at halvparten er utestående.

Men jeg fikk ikke mail med betalingsinformasjon før nå på fredag!:huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det noe feil med deres medlemskap kan jeg dessverre ikke hjelpe dere når dere er skjult bak et nick her inne. Enter må dere oppgi fullt navn eller sende meg en e-post til medlem@ NLRK.no

3 timer siden, smedenDY skrev:

Tror det er noe rart med hele systemet deres, 

Mange har tydeligvis betalt for en stund siden,

På NLRK sidene står det at fristen er 30 januar og på Facebook står det at halvparten er utestående.

Men jeg fikk ikke mail med betalingsinformasjon før nå på fredag!:huh:

Vi har full kontroll over hvem som har betalt. Vi har over 1000 medlemmer og pt er det 334 som ikke har betalt. Mht til deg selv så viste det seg at systemet hadde hikket og ikke sendt ut giro eller vipps til 9 medlemmer, deg inklusive. Disse 9 får selvsagt normal betalingsfrist på 14 dager.  De som ikke har fornyet innen dato for trykking av 4WD nr 1 2019 vil gå glipp av det nummeret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal alle som betalte via vipps ha fått ny SMS nå, eller skal den som vi fikk for en evighet siden brukes på nytt ? Forfallsdato var vell 30/1, men det ble belastet vipps 31/1 (kl 04:30 eller noe slikt). Har 2 medlemmer i hustanden, og ingen har fått ny SMS.

 

Hjelper å klage, for der dukket det opp en SMS, ett minutt etter at melding var lagt inn.

Endret av finnarne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, finnarne skrev:

Skal alle som betalte via vipps ha fått ny SMS nå, eller skal den som vi fikk for en evighet siden brukes på nytt ? Forfallsdato var vell 30/1, men det ble belastet vipps 31/1 (kl 04:30 eller noe slikt). Har 2 medlemmer i hustanden, og ingen har fått ny SMS.

 

Hjelper å klage, for der dukket det opp en SMS, ett minutt etter at melding var lagt inn.

 

Alle som har betalt fikk sms i dag.

 

I slutten av februar begynner vi stengning av tilgangen til medlemsider for de som ikke fornyer. Nr 1 2019 av 4WD blir ikke distribuert til de som ikke fornyer innen utgangen av februar.

Endret av Sven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får vi beskjed om hvor/når/hvordan man skal betale?

 

Jeg har ikke fått noe brev, mail eller sms. (tror jeg)

 

Jeg så tilfeldigvis på facebook at det skulle fornyes. Tenker på ikke aktive medlemmer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, fRRode skrev:

Hvordan får vi beskjed om hvor/når/hvordan man skal betale?

 

Jeg har ikke fått noe brev, mail eller sms. (tror jeg)

 

Jeg så tilfeldigvis på facebook at det skulle fornyes. Tenker på ikke aktive medlemmer.

 

Det ble sendt i posten medio januar. Har sendt den påny på mail til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sven skrev:

Hvis du mener denne siden - https://nlrk-medlem.hoopla.no/sales/bli-medlem/ så fungerer den fint fra mine tre arbeidsstasjoner.  Har nok noe med din nettleser eller nettverk å gjøre.

Jeg veit ikke. Brukte safari på mobilen.

 

Prøvde linken din. Fungerte godt. Takk.

Endret av Adventure
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...