Gå til innhold

Volvo 240, vibrasjon mellomaksling


Agrostar

Anbefalte innlegg

Det er litt utafor LR det her da, men eg reknar med mangen her har skrudd Volvo og B)

 

Eg har bytta ifra ein girkasse til ein annan, M47 til M46, og da fekk eg ein vibrasjon i bilen når eg passerar 40-50km/t. Eg er ganske sikker på at vibrasjonen kjem ifra mellomakslingen. Den plukka eg komplett ifra ein delebil eg har, og eg markerte korleis akslingane hang isammen, men eg hugsar ikkje om det vibrerte i den. Mellomakslingen består av ein fremre del og ein bakre. Fremre er festa i girkassen framme med flens og kryss, og bak har splines og er opplagra i ei gummikuse. Bakre har framme eit kryss og splines som passar inn i fremre aksling, og bak er det eit kryss og flens for bakakslingen.

 

Eg har lagt merke til at krysset på fremre akslingen ikkje står likt som kryssa på bakre. Skal det vere sånn, eller skal det stå likt eller 90 grader i forhold til dei bakre? Nokon forslag til andre ting som kan gjere at det ristar?

 

IMG_20180929_104000.jpg

Endret av Agrostar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn med å få kryssene på linje, før du evt feilsøker videre. Akselen skal være symmetrisk hvis du ser den fra siden. Når du ser på bildet, skal det krysset som er lengst unna stilles ca 1 time framover på klokka. (Ble det forståelig forklart?)

Slakke i kryss og opphengslager har du selvsagt sjekket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Snudde akslingane so alt blei på linje, utan at det hjelpte. Dreiv på idag med litt forskjelligt.

 

Bytta bakre aksling, ingen forskjell.
Bytta girkassefeste, ingen forskjell.
Bytta fremre aksling og sette på eit sprukke gummioppheng, ingen vibrasjon.

 

So no blir det å prøve med nytt gummioppheng og sjå om problemet ligg i akslingen eller opphenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nytt oppheng blei montert, og det rista i 40km og 60+. Satte på det utslitte opphenget, og ristingen forsvann. Tok baufila og skar hakk i all den tynne gummien på opphenget, so det nesten er igjen kun dei 3 grøvre tappane, og da er ristingen borte. So anten er det gummien som blir for stiv, eller so er det noko med vinkelen imellom dei to akslingane.

Det er ein eks varebil no, har sett i bakseter. Eg meinar fra før når eg har køyrt med hengar at det har rista mindre da, da kjem jo karosseriet lengre ned og akslingen vil bli beinare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...