Gå til innhold

Vindusvisker


cb750

Anbefalte innlegg

hei alle defenere

vell..... det hyler og skriker i vinduviskerne dette har pågått en stund, men har blitt verre og oftere.  virker som lyden kommer fra kabelrør eller motoren, noen ganger nugger det i viskerne går tregt fram og tilbake ... pluteslig er alt ok ingen lyd eller nugging. har nå demontert deksler og tatt av toppen på dasjen, men finner ingen synlige feil..nå virker alt ok .... Noen som har hatt samme problem .... vil det være muig å smøre kablene som går i rørene for å løse dette problemet eller kan det være motoren som  går på sine siste ånderdrag..... Noen som har hatt samme problem og utbedret dette?.

aage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

tenkt dette kunne være et problem, så i dag skulle jeg demotere disse, men umbrakoskruen som feste viduviskeren er rustet, nøkkel får ikke tak. Vil det være en løsning og kutte visker av kjøpe nytt løpehjul, om en får tak i delene da, og å monter dette?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte kutte ene spindelen da jeg skulle bytte viskerne da de var slakke på spindelen. 

Deler, heter wiper wheelbox på engelsk, er lett tilgjengelig fra den grønne øya i sør-vest. Men det er flere utgaver, så ha chassisnummeret klart før du bestiller.

Koster fra 1 til 4-5 pose(r) lakrisbåter pr stk avhengig av produsent.

Jeg tvilte ikke på å kjøpe OEM eller Genuine da det å bytte disse koster mer i arbeidstid (som kan brukes til annet nyttig) enn det du sparer på de rimeligste 3. parts produsentene ;) 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...