Gå til innhold

Trillbar verktøykasse/koffert


austbø109

Anbefalte innlegg

Aldri lett å ta med verktøy.Det er tungt uansett.

Kjøpte en sammenleggbar Hazet assistent verktøytralle i yngre dager.

Funket bra til det meste.

Jeg delte opp i to kasser etterhvert.

Best balanse med to og lettere å finne fram riktig verktøy.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle sånne plastløsninger er fine når det er fint vær. Problemet oppstår når man bruker de i minusgrader, da ryker som regel noe bærende første gang man setter boksene på bakken. 
Clas Oholson selger sånne svarte kasser fra Dewalt, tror de kalles Stak-Pak elns, de er i en plast som minner om murerbaljer, dritsolid og tåler endel kaldegrader...

Den leihoel viser til er også veldig solid, og er du ute etter noe annet, sjekk ut RAACO sine sider. De har mye ganske solide greier, til en " levelig " pris....

 

Jeg sverger til Zarges, og da helst K470 kassene, de tåler en atomkrig eller 5....
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, leiohel said:

Jula har plast beskyttelse koffert med uttrekkbart Handtak, hjul og skum innredning. Jeg bruker den i bilen og i den er det plass til er rimelig stort pipesett og mye annet. Anbefales.

 

20180622_113213.jpg

 

 

leif ove

 

Er det bare jeg som ser en litt robust kabinkoffert? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, yarnslayer skrev:

Er det bare jeg som ser en litt robust kabinkoffert? :D

 

Ja, men ikke nå lenger. Det var litt smart, og finner man en i LÆR, altså en pilotkuffert, har man noe som kan vare ganske lenge også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
3 timer siden, Vidar S skrev:

... også slipper du å bruke tid på å legge verktøyet fint på plass fordi det havner ned i samme enden uansett :D

 

Tralle og kasse passer fint sammen og matcher sikker bilen :)

 

Det er liksom det som er minuset. Så bør vurdere å lage noe styr inni. Men mulig det dukker opp noe bedre egna også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...