Gå til innhold

Ifor topp til PU. Hamar og sørover?


telindnor

Anbefalte innlegg

Jeg har plass til å lagre, men stramt tidsskjema, så spørsmålet er rett og slett om jeg har tid til å hente.

Er det noen vettug måte å frakte denne på, på en henger som er ca 140 bred med faste karmer? I så fall så er det mulig jeg klarer å klemme inn en kjapp henting på fredag efta, eller lørdag. Det går ikke før det, og jeg rekker det nok ikke hvis jeg ikke bare kan hekte på henger, kjøre å hente, stroppe og kjøre hjem.

Jeg bor i Ottestad, rett sør for Hamar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er toppers, takk for tilbud. Men jeg aner ikke foreløpig hvordan få den videre sørover. Ergo så kan det drøye før vi får den fra deg og videre. Jeg sjekker litt andre muligheter og gir deg beskjed asap. (Tror ikke det er så veldig stress med å hente hos selger heller. Den har vært til salgs en stund.) VhT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit. Du får holde meg oppdatert. Som sagt, det er tid til henting som er det usikre punktet for min del. Eventuell mellomlagring hos meg er ikke noe stress. Her kan den i tilfelle stå ganske lenge, uten at det byr på noen store problemer.

 

Det er ikke sikkert jeg får sjekket forumet til enhver tid så dersom du har behov for rask kontakt så er ei melding, eventuelt en telefon, på: 917 02 470 det sikreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Myhre skrev:

Det er greit. Du får holde meg oppdatert. Som sagt, det er tid til henting som er det usikre punktet for min del. Eventuell mellomlagring hos meg er ikke noe stress. Her kan den i tilfelle stå ganske lenge, uten at det byr på noen store problemer.

 

Det er ikke sikkert jeg får sjekket forumet til enhver tid så dersom du har behov for rask kontakt så er ei melding, eventuelt en telefon, på: 917 02 470 det sikreste.

 

Det er supert. Gir beskjed asap.

vh Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen har VBFere levert strålende innsats. Trond hentet og fraktet, og den befinner seg nå i Askim traktene. TAKK!!!-_-

Hvis det er noen som kan være behjelpelig en evt videre etappe hadde det vært helt konge. Alternativt så kan en tur over fjorden til selveste Østfold siden også være en fin tur for undertegnede selv. Utfordringen er egentlig "tid" for tiden :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...