Gå til innhold

Stygg men godkjent S2a vurderes solgt.


austbø109

Anbefalte innlegg

Nå lurer jeg på om jeg skal bli litt fornærmet siden du kaller den gamle bilen min for stygg! :-) ;-) :-)

 

Artig bil med lang historie i LR miljøet. I sin tid bygd opp i Bergen av (den gangen) kjente personer i miljøet der. Tror den nærmest ble bygget sammen av det de hadde for hånden, da til og med dørene hadde forskjellige farger. :-) 

 

Lykke til med salg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kulien skrev:

Nå lurer jeg på om jeg skal bli litt fornærmet siden du kaller den gamle bilen min for stygg! :-) ;-) :-)

 

Artig bil med lang historie i LR miljøet. I sin tid bygd opp i Bergen av (den gangen) kjente personer i miljøet der. Tror den nærmest ble bygget sammen av det de hadde for hånden, da til og med dørene hadde forskjellige farger. :-) 

 

Lykke til med salg! 

Hehe. Å si den er fin er i alle fall en løgn. Bærer preg av å ha blitt kasta i sammen av det di fant. Selv om det ikkje passa. Sjarmerendes er den i alle fall 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, lafterolf skrev:

Skal ikke lyktene være i skjermene på denne? Trodde det kom i 69?

Ja skal nok ha lyktene i skjermene ja. Er vell i grunn bare holet for kupevifta som er feil med skjermane. S2 dørhengsler følger med bilen. Ellers så mangler den sjikkeli grill. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...