Gå til innhold

ARB Awening - eller tilsvarende !


JokerS30

Anbefalte innlegg

Er det noen  som veit hva slags monteringshøyde som er akseptabel for en " arb-markise " når man setter denne på siden av bilen ?
Kunne tenke meg en markise på camperen vår, og vil ha sånn " fortelt " som hektes på i underkant for å få et ekstra rom.
MEN - bilen er ganske høy, og høyere blir den også, og jeg bør prøve unngå ende med en markise som må skrus fast midt på vinduet.
Er det noen som vet intervallet sånne markiser kan monteres i, høydemessig ?
Fins " underteltene " med forskjellige lengder ?

Selvsagt er det en mulighet å enten få skreddersydd selve teltet, evt skjøte sammen to telt på et vis, men om det er noen som leverer i rett høyde, er det selvsagt enklest...

 

Jeg tror monteringshøyden ligger på ca 200cm.... uten ha camperen på bilen for nøyaktige mål akkurat nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra. Jeg var av de alle første her hjemme som tok inn Gordigear, tilbake vinteren 2009/2009

Bildene fra den turen ligger faktisk i bildegalleriet, som det første bidraget der, 07/2010 :) 

 

Visste ikke at de hadde fått markiser og fortelt, kvaliteten var det ingenting si på den gangen, og den er helt sikkert OK idag også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

henter denne igjen, er det noe særlig forskjell på kvaliteten på de ulike " batwing" leverandørene av markise ?

Vil tro hengslemekanismen får litt stryk, og bør være ganske solid for ikke bryte sammen med en gang den er installert.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Løfter denne igjen da jeg fundere på markise til Blueberry. 
Allmek markise. 
Har en importør og forhandler i Norge, noen som har prøvd den eller erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...