Gå til innhold

4.0 RR P38


VIKINGUR.P38

Anbefalte innlegg

Hei, har tidligere lagt denne ut for salg. Ønsker å prøve meg igjen på det. 

Jeg vurderer å selge min 40 liter p 38.

98 modell Den går som ei klokke og er eu godkjent.+ at det følger med en delebil +xtra girkasse og drøssevis av deler. Bilen har vært tenkt på som et projekt og jeg har startet med og shine den litt men noe arbeid gjenstår.  Ønsker aller helst og beholde denne bilen fordi dette er en fantastisk bil å kjøre, men ser meg nødt til å evt selge. Kom gjerne med et fair bud på dette så kan vi ta en prat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2018 den 21.11, Elvehundre skrev:

Kilometerstand?

 

Hvor i landet?

 

Hva er gjort med bilen?

 

Rust?

 

Elektronikkfeil?

 

Og sikkert noen som kunne tenkt seg bilder.

 

Ønsker alle en fin kveld

hilsen

Henry Arnfinn :)

Hei. Beklager dårlig info og lite bilder. 

Kan legge ur noen bilder og mer info til uken. Heg kan også nås på telefon. 

Mvh

Theodor 

Tlf 93455389 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.9.2018 den 16.52, VIKINGUR.P38 skrev:

Hei, har tidligere lagt denne ut for salg. Ønsker å prøve meg igjen på det. 

Jeg vurderer å selge min 40 liter p 38. 

98 modell, kjørt 254.000 Den starter og går som ei klokke er eu godkjent.frem til mars 2019. Ikke mye rust Det følger med en delebil +xtra girkasse og drøssevis av deler.

Bilen har vært tenkt på som et projekt og jeg har startet med og shine den litt( jeg byttet seter og interiør + nye bremserør, skiftet bremseskiver og klosser), men noe arbeid gjenstår.  Ønsker aller helst og beholde denne bilen fordi dette er en fantastisk bil å kjøre, men ser meg nødt til å evt selge. Kom gjerne med et fair bud på dette så kan vi ta en prat.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Da må jeg desverre si at go bilen har stoppet. Jeg finner ikke ut hvorfor han ikke starter. Jeg er desverre nødt til og selge denne som rep objekt med delebil, eller selges som 2 delebiler:)

Intressert? ta kontakt på telefon 93455389 veit ikke helt hva jeg skal ta for disse?? Kom gjerne med et bud så skal vi se hva vi får til? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...