Gå til innhold

Nye seter, tips?


tnj

Anbefalte innlegg

Puma seter er gode. Men videre oppgradering til XS seter var et betydelig sprang mot ordentlig komfort.

ALLE som har prøvd bilen, til og med de som mente det var ingen vits i å oppgradere når jeg allerede hadde Puma seter, måtte si seg enige. Men litt dyre, ja.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puma seter er gode, men tung og ikke ´bolt in´montering. Avstivere under gulv for disse setene er ikke på

rett plass i en Td5. Mens Exmoor sine er å bare bytte uten modifisering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.9.2018 den 20.39, atau skrev:

Puma seter er gode. Men videre oppgradering til XS seter var et betydelig sprang mot ordentlig komfort.

ALLE som har prøvd bilen, til og med de som mente det var ingen vits i å oppgradere når jeg allerede hadde Puma seter, måtte si seg enige. Men litt dyre, ja.

 

Kikket på ilcimento. Dystre bilder må jeg si. Og vakre. Ble litt trist faktisk. Er det meningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med besøk der. Det er ikke nødvendigvis meningen å gjøre folk trist, men det er definitivt meningen i mitt "gritty" fotografi å formidle følelser og ikke "informasjon". Uklare, uskarpe bilder som får folk til å lure på hva det de ser er eller betyr. Jo mer uskarpe, kornete, kontrastrike, jo bedre. Til og med tilfeldige skader på negativene blir jeg fornøyd av. Fotografiet er livet, og livet - i hvert fall mitt indre liv - er mye kontrast (eks. mellom ulike humør, mellom det jeg tenker eller vil, og det jeg kan / må gjøre). Uforutsette hendelser er livet fult av. Og minnene av ting som skjedde for lenge siden, er aldri skarpe og fargerike, men blurry, mer og mer vage desto mer tid går.. Derfor alt det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...