Gå til innhold

Higen

Anbefalte innlegg

Godt dokumentert og vedlikeholdt Vouge (RRV TD6 2004) selges til "riktig pris".

 

EU godkjent til Juni 2020, 295 km på klokka, 1 sett felger/dekk, takbøyler, daglig drift

 

Følgende er gjort i min tid;

EU godkjent til 04-2020
Girkasse 2016
Starter 2016
Bremser (foran) 2016
Hydraulisk tannstang 2018
Bremserør 2018
Batteri 2018
Endeledd foran 2018
Viftemotstand / kupé 2018
Byttet løftebuer/ bærearmer bak 2018
4-hjulskontroll 2018

 

Mulighet til en grei pris for riktig "person"  (må vite hva man evt kjøper)

 

Mvh

Geir Gonsholt

90285099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det sies at riktig pris for en bil i god stand er fremdeles rundt 100. Kanskje 150 for biler som den blå med det blå interiøret på finn. Jeg tviler på at noen følger dette markedet tettere enn meg.

 

Solgte td6en min der for to måneder siden, og den gikk nord for 100 med 300 km på telleren. Bilen til Geir var bra, men det var et utgangspunkt. Den trengte nye sommer og vinterhjul, pluss et felgsett til. Den hadde krypstrøm som gjorde at batteriet tømte seg på et par døgn og den trengte å farge opp slitent skinn og bytte en del forestillingsdeler. Det var et veldig solid utgangspunkt, men det var ikke en 100k bil feil priset. Det sagt så var det en mye bedre bil enn mange av de 60-70k prosjektene som dukker opp jevnlig. L322 er en nydelig bil. Jeg har hatt tre nå. Men de liker ikke vedlikeholdtsglipper. De tåler ikke bruk uten ettersyn. Det var ikke tilfellet her, men det er veldig ofte tilfellet på finn. L322 er en bil som fortjener å gå billig om bilen er dårlig for det er dyrt å hente inn vedlikeholdsetterslep. 

 

Biler med lav kilometer, i god stand er fortsatt verdt litt. Jeg tror jeg fikk 30 henvendelser på min før sommeren, og mye bud og generell interesse. Det er mye folk med god tid, som var nysgjerrig på konseptet og. Sånn før folk her får helt panikk. 

Endret av MariusMorch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtidig er det i vel ikke til å underslå at diesel og storby klinger ganske dårlig. Påbud, forbud og avgifter, gjør store, halvgamle biler ganske kostbare å eie etterhvert. Siden folk flest tross alt bor i by eller bynære strøk, gjør det nok endel med verdi på store, gamle biler.

Andre biler rammes nok hardere, men LR slipper ikke helt unna de heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, christianvig skrev:

det gjelder oss P38 eiere også

 

Det er bare ett tids spørsmål før RRp38 er definert som ett sjeldent og unikt stil ikon, Den siste ekte Range Rovern fra Sollihull med stive aksler. Når alle De som ikke har fått nok pleie opp gjennom tiden  ligger på bil kirkegården. Vil prisen skyte i været for De få gjenværende rullende enhetene, sann mine ord;)

 

Mvh Brage  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...