Gå til innhold

CB-radio dingz


gautes

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor man får tak i en dingz som gjør at man kan få lyden fra CB-radioen til å komme ut på høyttalerne til stereoen?

Automatisk , vel å merke.

 

Endret av gautes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få koblet dem sammen slik er nok ikke vanskelig, men å få radioen til å automatisk avbryte det du hører på, og gå over til motatt lydsignal fra CB og tilbake til radio kan nok by på større utfordringer er jeg redd.

 

Det eneste alternativet jeg kan tenke meg er å ha både lydkilde OG CB som eksterne kilder, og bruke noe ala dette for å bytte imellom dem automatisk.

 

https://www.amazon.com/Automatic-Two-Way-Source-Selector-Activated/dp/B00L9YVL90

 

-Camarogeddon

 

Edit:

Hmm. Fant akkurat Denne:.

 

Den jobber på høyttalersiden, og bytter mellom to innganger automatisk, med prioritet på en inngang.... Så den løsningen burde funke, om 3,5mm utgangen fra CB er sterk nok til å drive en høyttaler direkte.

 

-Camarogeddon

 

Endret av Camarogeddon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...