Gå til innhold

hva kan den være verd?


G.Fuglem

Anbefalte innlegg

Sitter litt i tankeboksen for å selge min 1996 D1 300tdi.

 

Bilen er i svært god stand, ikke kosmetisk, men motor- og rammemessig, motoren har kun gått 139 220 km og maler som en katt, starter alltid. Nye koni dempere hele veien rundt for ca 6 mnd siden, nye bremseklosser og skiver hele veien rundt ca 1 år siden, ny reg.reim for 10-11 mnd siden, eu ok i april i år med null feil! pusset det som var av småhull i bagasjerom, limt, grunnet og lakkert opp igjen, så ikke noe rust i bagasjerom. gode vinterdekk på alu felg, dårlige sommerdekk på stålfelg, veldig fint interiør. er gjort mye med bilen i mitt eie, dette er kun noe av det. 

 

Lakken på bilen er heller sliten, noen småbulker og endel bruksmerker rundt om, har vurdert om jeg skulle gjøre noe med dette ven vet ikke om det blir gjort om bilen selges i nærmeste framtid. 

 

hvor mye kan noe slikt være verd, med en lakkeringsjobb og litt retting av panser så kan det bli en av de finere i landet vil jeg tro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...