Gå til innhold

Hawkeye, oppdatere firmware


aok

Anbefalte innlegg

Leste meg litt opp på temaet. For å oppgradere er det 2 muligheter: 1: få tilsendt CD med upgrade, bruke PC + oppgraderingskabel samt strømkabel - oppgradere og re-autorisere de sertifiseringer man har på enheten, eller 2: send den inn for oppgradering free of charge. Tror jeg går for det siste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Change 2...  var i kontakt med customer service hos Bearmarch. Fikk umiddelbart svar på Mail. Fikk følgende link for å laste ned oppdateringsfil: https://bearmach.com/product-support/hawkeye-total (link til ba5070 finnes nede på siden).  Bestilte samtidig ba5079 kabel for oppdateringen. I følge Customer service trenger man ikke power-supply når man bruker USB, og lisenser for bilene forblir på enheten selv om msn oppdaterer firmware. Da er det bare å vente på postmannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da er oppdatering i gang. Fikk tak i kabel fra UK. Den må ha strøm, men det fungerer å la enheten være plugget i bilen under oppdatering, med laptop på passasjersetet. Det tar utroooolig lang tid (40 minutter), så sørg for at PC batteriet er ladet opp. I tillegg sendte jeg serienummeret til service-kontakt hos produsenten for å få unlock-code for oppdateringen. De svarer samme dag. Selve oppdateringen var ukomplisert, og nå har jeg 7.0 software. Flere nye funksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...