Gå til innhold

vannpumpe 300TDI


Haraldj

Anbefalte innlegg

Jeg er 99% sikker på at jeg har, mener det var en til igjen i eska.

Men vil anbefale å kjøpe en fra lrdirect.com. Skal jeg sende deg den, så kommer den på 750 kr , og den er kanskje hos deg til fredag. Bestiller du fra lrdirect.com, med ekspresslevering fra DHL, så har kan du ha hos deg på onsdag eller torsdag til kr800 inkl mva og frakt. Jeg ville tatt med P-pakning og kanskje nye bolter også. (Jeg har P-pakning, men ikke nye bolter) .

https://www.lrdirect.com/PEB500090-supplied-by-britpart-branded-qh.html

 

Skal jeg sende går det med Posten, får ikke sendt før i kveld, så går den herfra i morgen, og så 2-3 dager før den er hos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar..

jeg ringte et lokalt bilverksted. han hadde en ny en på lager til 500kr :)

så det løste seg. treffet jeg skulle på ble avlyst 3 dager før avreise :/ det var værre..

men viser seg at Land rover miljøet stiller opp, når det brenner på dass! fikk tak i en snorkel fra sverige på 2 dager! 

han som plukka den med seg, betalte den for meg også! han hadde sendt den til meg før jeg hadde fått betale han også.. 

heldig vis mange snille mennesker i miljøet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...