Gå til innhold

D2 dørlås, sjåførdør vil ikke låses med fjernkontroll


jermundpr

Anbefalte innlegg

Når jeg låser bilen med fjernkontroll låser alt bortsett fra sjåførdøra seg..  hvis jeg bruker nøkkelen i døra fungerer alt. Går fint å låse opp alle dørene med fjernkontroll... Hvorfor vil ikke sjåførdøra låse seg på fjernkontrollen? :huh:

Endret av jermundpr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det sitter to motorer inne i der, slik jeg har forstått det er den ene til normal opp-/igjenlåsing og den andre er til superlocken. Jeg forsøkte å plukke den fra hverandre og fant riktignok ut at den ene motoren var utslitt, men jeg fikk så mange smådeler på arbeidsbenken at jeg bare bestilte hele skiten ny...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, vanilla_ninja skrev:

Motorene som står i dørlåsene koster ikke mange kronene. Jeg bestilte 10 for under 350 kroner inkl frakt her om dagen. 

Det vil vise seg om jeg klarer å bytte dem og få alt sammen til å funke etterpå, men det er verdt et forsøk. 

 

Det må vi få høre om, vi er nok mange som er på vei inn i en slik jobb.

 

Er det tilsvarende på P38, tro?

Endret av smejan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...