Gå til innhold

Disco 4X4 display


MarcoNorway

Anbefalte innlegg

Om bilen har luftfjæring så regner jeg med at dette er mulig.

 

Det er faktisk veldig mye funksjonalitet som i dag bare er styrt av software. Produsentene ønsker jo å strømlinjeforme produksjonen i størst mulig grad. Dermed er det ofte slik at to fysisk identiske biler har forskjellig funksjonalitet, kun bestemt av software.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har "åpnet" min for å få opp 4x4 info i display, måtte inn i ccf - infotainment og endre noe der. Jeg husker ikke hva det heter, men har jeg det forran meg så vet jeg hva jeg skal endre, snodige greier.

 

Det eneste den skjærmen er god for er jo 4x4 info, resten er jo ubrukelig, tenker på navigasjon.

 

Mr.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, parrafin23 skrev:

Jeg har "åpnet" min for å få opp 4x4 info i display, måtte inn i ccf - infotainment og endre noe der. Jeg husker ikke hva det heter, men har jeg det forran meg så vet jeg hva jeg skal endre, snodige greier.

 

Det eneste den skjærmen er god for er jo 4x4 info, resten er jo ubrukelig, tenker på navigasjon.

 

Mr.P

har du gjort dette selv?

og om så trenger jeg å kjøpe den som blir fremvist i videoen Nanocom eller kan dette gjøres med rimmeligere utgave som Hawkeye 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke 4x4 info installert på min bil (2010), men ved å bruke denne metoden har jeg det likevel:

 

1) Switch on the ignition 
2) Turn on the Terrian Response switch to any off-road mode
3) The Terrian Response Switch will be displayed on the screen 
4) Press "ONE SCREEN BACK" button on screen 
5) And now you can enjoy have wounderful 4x4 screen on display
6) Turn-on the engine and run.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...