Gå til innhold

Brutus

Anbefalte innlegg

Når en først forbarmer seg over Seriebilen og gir litt TLC - så ser man vel egentlig bare hvor mye mer man burde gjort.... blush

Han tatt en runde og etterfyllt diverse væsker på Brutus i dag.

Det var nok sårt tiltrengt, men det ser ut som om pasienten er litt inkontinens....

Når jeg fyllte olje på transfer-kassa så begynte det å lekke ut i forkant av håndbrekk trommel.

 

image.png

 

Har vel hørt at dette er ganske vanlig....

Men er det noen som kan si noe om hvor mye av girkassen jeg må plukke ned for å få tettet dette?

Er det mulig å nå dette ved å demontere håndbrekk?

Eller må jeg ut med hele girkassa...??

(Ref "Tagger" - dette er en "sivil kasse" i en ex.mil bil).

 

 

Frode

 - Brutus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar: Ja,ja,nei.

Mellomaksel av,juster brekksko litt av,splint sentermutter ut,sentermutter av,napp av trommel med medbringer,sjekk for slitespor på medbringer,simring ut.

Har brukt medbringer liggende i ok stand.

Ny simring inn , olje på leppa til simringen ,evt. vaske trommel og bytte bremsebånd pga olje, trommel og medbringer på plass igjen,

ny tettefilt på splines,skive,mutter og ny splint på plass,justere brekksko,mellomaksel på og etterfyll olje.

Og så en øl eller hva man ønsker som belønning.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...