Gå til innhold

Tak til ex-mil med observasjonsluke


erling

Anbefalte innlegg

Heisann! Frem fra garasjen kom det et serie 3 ex-mil tak med observasjonsluke.

Dette har ikke jeg bruk for lengre, derfor selges det for hb. over kr. 10. Eller byttes i noe annet som kan kobles til LR-livet :)

 

Har også noe småtteri knyttet til mil hengerfeste og støtfangere bak liggende.

 

VH Erling, Verdal i Trøndelag

 

8F9C4983-2638-476D-A3A8-5324BFCB4C58.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Erling.

 

Driver med renovering av en Ex-mil.

Vet ikke hva forrige eier har drevet med, men heftig må det ha vært. For han har most "støtfangeren" på venstre side bak.

Om du har denne så er jeg interessert!

 

Forsåvidt også en del annet jeg trenger, men skal ta det i en egen ønskes kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er den til høyre på ditt bilde uten noe for å holde døren.

Den ser veeeldig mye rettere ut enn den jeg har. 

 

Jeg holder til i Kristiansund. Jeg har dessverre ikke noe særlig kjentfolk oppe i Trøndelag så om ikke du vet har kjentfolk som suser litt opp og ned så er vi vel på postpakke.

Du kan jo foreslå en pris for delen med frakt?

 

Mvh

Christofer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil jeg tro... :) Du kan jo sjekke forumekspressen her. Skal forhøre meg litt jeg også. Posten tror jeg vi venter med...

Har du denne da? Komplett vedlikeholdsmanual fra Forsvaret. Er ikke helt sikker på om jeg vil selge den, men kan jo sjekke ut om det er aktuelt... :)

911A1E97-51F1-4ED2-B478-C380371FB409.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Er litt fersk i gamet her. Tror jeg skjønner poenget med forumekspressen. Så jeg slenger inn en "ønskes" på forumekspressen.

 

Når det gjelder boka så tror jeg at jeg har denne. Kjenner ikke igjen forsiden, men jeg mener at min var avdelingsvedlikehold den også.

Den virker å være gull verd. Skal sjekke neste gang jeg er i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...