Njebsen Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Okay. Nå trenger jeg råd. Denne skal sjekkes ut av 4land i Polen til uka. Med tanke på å få registrert den som veteran i Norge, hvilken sjekk liste må jeg be de jobbe ut i fra? 1. Chassis nr alle tre steder 2. Original motor 3. Riktige bremser 4. Mot ok før import 5. 6. ??? https://m.mobile.de/auto-inserat/land-rover-90-2-5-td-hardtop-wloclawek/263729185.html?ref=srp Hjelp please =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robertsoevik Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Mail (£6) eller det langt dyrere Heritage Certificate fra BMM for å bekrefte hva bilen forlot Solihull som? https://www.britishmotormuseum.co.uk/archive Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Njebsen Skrevet 1. september 2018 Forfatter Del Skrevet 1. september 2018 Mail? Som I post eller er det en leverandør? VID-20180830-WA0002.mp4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Jeg skjønner egentlig ikke spørsmålet. Bilen er orginal, det er bare å stoppe i tollen og ordne mva. Ved registrering må den vises SVV. Så får du norske skilt. Siden den er 30 år slipper du avgifter. Men siden den skal innom 4-land kan du be dem sjekke undertrykk i bunmpanna, dvs om motoren har gjennomslag. Disse motorene har en tendens til å bli varme og få sprekker i stempel som igjen sender kompresjon ned i bunnpannen. Testen er så enkel som å trekke opp peilepinnen mens motoren går på tomgang. Driftsvarm motor. Kaster den olje opp og mye luft har du motorjobb foran deg. Siden det er en 86mod må den ha fått byttet dører. Denne skal ha løftehendel og ikke trykknapphandtak. Sjekk av chassinr kan være lurt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.