Gå til innhold

Seter til en defender


espens

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg vurderer å kjøpe en defender, men jeg har ett par barn-så ett skikkelig baksete med nakkestøtter er et must. Har lett litt rundt, men hva koster et baksete til en defender og kan man bare skifte baksete uten å måtte en tur innom biltilsynet?

Endret av espens
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har montert Puma seter bak I vår 2003 modell for en del år siden. Har ikke fått kommentarer på dem av noen instans. 

Prøvde Exmoor setene som det er linket til, eller tilsvarende på den tiden, og likte dem ikke. Heldigvis er vi ulikt bygd. Men, du burde prøvesitte setene før du kjøper kanskje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag har Exmoor seter rund baut (7 stk) i "Basse". Har fått tilbakemelding på at baksetene er gode å sitte i. 

Exmoor Classic High back.

Har Exmoor Premium Modular foran og de er skiiiiiikkelig digge i forhold til originalsetene. Ryggen og ruta mi takker meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...