Gå til innhold

Defender 90 90mod


Nordangeren

Anbefalte innlegg

Jeg hører ikke forskjell.

 

Bytt til R380 girboks og få motoren lengre framover. Har du orginal Defender 200tdi må du finne ny plass til servopumpe eller nytte motor til en fra D1/rrc, eller bruke 300tdi. Pumpa vil kollidere med snekka når motoren flyttes framover.

 

Alternativt kjøpe helstøpt tykk gummikledning fra exmortrim. Det er raskest:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke 200en men 300en min låter som et knuseverk... Tviler på at det er bryet verdt. Mener også å ha lest at 300 er litt tammere og med høyere forbruk, litt merkelig siden 300 er en videreutvikling med det stod nå i skriften en eller annen plass. 

 

300 har vel andre motorfeste, passer ikke direkte på ramma. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :) Definitivt den morsomste bilen jeg har hatt, skal prøve å få tid til prosjekttråd når vinteren kommer. Nå skal den først nytes mest mulig samtidig som jeg blir kjent med den og finner ut hva som må/bør/vil gjøres med den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...