Gå til innhold

Tenning 2,25 bensin


Lars Kolberg

Anbefalte innlegg

Byttet til sivil elektronisk tenning nylig har stilt på øret i påvente av å finne igjen lampe. Prøvde med lampe i dag og det virker helt sjukt. Merket ligger noe sånt som 15- 20 grader for tidlig. Stilte på tidligste merke og kjørte en tur og bilen går jo nesten ikke. Tar ikke gass ordentlig og har vesentlig mindre effekt. Stilte tilbake mye tidligere, testkjørte på 4 gir i en bakke og tror ikke jeg har noe tenningsbank. 

 

Men så skrudde jeg ut en plugg som har kjørt kanskje 50-100 mil og den var kraftig sotet. Vil for fet blanding gjøre at tenningen må stilles for tidlig eller noe sånt? Skal jeg ha Senere tenning og magrere blanding? Jeg har så lite greie på dette og har ikke noe lyst til å skru meg bort når bilen tross alt går ganske bra som den gjør

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...