Gå til innhold

Bilstereo Defender Puma


Neverluren

Anbefalte innlegg

https://www.google.no/search?q=land+rover+ahu710370&prmd=imvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj2zvjJgvrcAhWQxosKHUByDdcQ_AUIESgB&biw=414&bih=622

 

Finner bare «support bracket» om denne. Støtter den kun eksisterende bilstereo, eller har den annen funksjon. Skal montere ny spiller og denne er litt dypere og således blir braketten i veien. 

822A8B72-3E7A-464F-84C7-27AD29F21652.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ut den gamle radioen i min Puma (2014), det var ein fabrikkmontert Alpine med ein eller anna små konnektor (kan henda det er den i bilete heilt øverst).

Kjøpte Pioneer radio som har standard Din-plugg. Kappa den lille konnektoren og skjøt på Din-pluggen. Fann ut etterpå at det finnast slike adaptere å kjøpa. Ikkje sikkert dog at det vil passe fordi det er jysla trangt bak inn i der.

Måtte forresten også bytta mikrofon fordi pluggen på Pioneer er 3,5 mm og den på Alpine 2,5 (eller omvendt...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Byttet radio i min nyervervede Puma i dag. Satte inn en pioneer i vanlig størrelse. I og for seg "plug & play".

I tillegg til å være støtte for orginalradio, ser den braketten du viser til Neverluren, å ha en feste/støttefunksjon for de øvre luftkanalene. (De firkantete)

 

Jeg plugget bare i kontaktene som var med radioen, men mistet da, (samme som da jeg byttet i td5), muligheten til å slå på radio når tenning er av.. Tips og trix?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange headunits har ikke denne muligheten, mener å erindre fra mine år i bransjen at Pioneer er en av dem.  Men forsøk å holde Power-knappen et par-tre sekunder, så kan du forsøke det samme med volumkontrollen.  Aktivisering uten tenning er ellers stort sett begrenset til en time for ikke å tømme batteriet.

 

Og GRATULERER!!! med ny Puma! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...