Gå til innhold

Mach 5 stål felger/dekk til Defender vurderes solgt/byttet


Dan-Ove

Anbefalte innlegg

Kjøpte 4 nye dekk i 255/85-16 og satte på 7"  Mach 5 stål felger. Kjørt kun 50 km.

Det viser seg at innpresset er -25 og jeg synes dekkene kommer litt langt ut. Tror jeg får trøbbel i kontroll. Disse er fine å kjøre på.

Felgene kostet meg en del så de er ikke billige... Siden jeg alle rede har kostet på omlegging kunne jeg kanskje bytte med noe annet. Enten komplette hjul eller bare felger.

ZU og Wolf er aktuelle felger.  De er ikke strøkne, men uten rust. 

Pris felger hvis salg ønskes ca 6.000 for alle 5. Kan ta spoke eller modular i innbytte. Kan også selge med dekka på som kostet 1800,- /stk

Som sagt vil jeg vurdere dette.

9268325fire eller PM

 

IMG_0476.JPG

IMG_0475.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Nå har jeg bestemt meg for å bytte ut dette. Det bygger for mye ut med -25 ET på felgene. 

Veldig synd for jeg liker utsende godt.

selges enten komplette for 11.000,- 4 nye dekk og et gammelt på felg Til sammen 5 stk

Kan også bare selge felgene for 6000 pluss noe for arbeid av omlegging.

Er interessert i å bytte med annet passende som nevnt tidligere......

Kan hende det blir et nytt dekk nr 5 med litt kast hvis de ikke henter det snart. Fint til reservehjul.

Endret av Dan-Ove
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...