Gå til innhold

diff beskytter bak 110 puma


jope

Anbefalte innlegg

tar du den med til helgen så kan vi se om vi får den til å passe.. var noe slik jeg var ute etter, men klarer ikke helt å se på paddock sine sider om den er bolt on eller evnt. krever litt modifisering:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PM161 ser ut som går fra 2002 til chassinummer 6A... --> PUma starter vel på 7..

 

Wraparound Rear Axle Diff Guard - Defender 110 from 2002 to chassis no 6A inc

Wraparound Rear Rover Axle Diff Guard - Galvanised. Similar to our very popular PM1133 front axle diff guard but suitable for the rear axle of Defender 110/130 from 2002 onwards to chassin no 6A inc, with the 'P38' rear axle . Does not fit Puma, from chassis no 7A..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
10 timer siden, Stig-RRune skrev:

:)yep, eller dvs det forutsetter at du har Rover bakaksling og ikke Salisbury

 

En ørliten, men viktig forutsetning der :) Jeg måtte ut å sjekke under bilen, og bakdiffen min er flat i bunn, så jeg har en Salisbury jeg, da.

 

Jeg skjønner åpenbart ikke hvilke Defendere denne beskyttelsen passer på, så glem alt jeg har skrevet i denne tråden.  :o

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...