Gå til innhold

Range Rover P38


rrp38

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med at batteriet tappes for strøm iløpet av et døgn. Har målt meg fram til at problemet kan være sikring F15. Målt til 1,68 amper når tenningen er slått av. Denne sikringen sikrer ICE (In car entertainment), bakluke og og diverse andre funksjoner i bakre del av bilen. 

Er det noen som har et godt råd eller tips på hvor problemet kan ligge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta ut sikringen og se om det hjelper. Bare for å konstatere om du har rett.

 

Normalt er det nøkkel signal aktivitet som vekker hjernen til bilen via mottakeren på sideruten bak, som er en kjent strøm tyv på disse bilene. Men det kan selvfølgelig være alt mulig annet. Kanskje har du feil på bakluke låsen, en viskermotor osv...

 

For noen år siden ble mitt  batteri tappet for strøm pga en defekt lyktevisker motor, nesten helt umulig å oppdage...….

 

Men som sagt, parkerer du i ett område med høy signal aktivitet, er det ofte det som er feilkilden.

les: https://www.rangerovers.net/newrremedies.html#batdrain

 

Mvh Brage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...