Gå til innhold

OverLand Rover Treff NLRK 2018


Olecash

Anbefalte innlegg

Minner om at det kommer til å bli en del vind fra i morgen kveld til lørdag. For våres område meldes det om en vindstyrke på 15-20 meter i sekundet.

Dette betyr at det er ekstra viktig å plugge fast telt/lavvoer, eventuelle fortelt, og taktelt! Ta med det du trenger av tau og plugger! Viktig også å huske å ikke ha stoler, bord eller andre løse gjenstander stående fritt om man ikke er tilstede.

 

Dette skal vi ta med godt mot, og vi gleder oss fortsatt masse til et kjempetreff!:D

0140432A-350D-4DCB-BD91-4DAD32104903.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en link til veiforklaring på Google Maps, som går fra Brumunddal, og nøyaktig til campområdet hvor OverLand Rover Treffet skal være!:D Jeg valgte Brumunddal som utgangspunkt, da jeg har skjønt at det fleste som deltar på treffet kommer sørfra. Det kommer til å stå skilt og fakkelbokser i nedkjøringen!
Hvis noen lurer på noe, så ikke nøl med å sende meg en melding på Messenger, spørre her på tråden, eller dere kan ringe meg på Mob 91000650:)

Må også nevne at det det anbefales å ha med støvler, eller vanntette sko!! 

 

https://goo.gl/maps/WXgxx45gcos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vi fant fram. 

Gps'n skal ikke få skylda for det. 

Uten Ole Kristian hadde vi fortsatt lekt Trolljegeren 2.

Flott treff , hyggelige folk , flott tur , litt kjølig . 

Takk til de som arrangerer så flott .

 

Bilder kommer senere når voksne kommer på banen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fint treff og flott friluft område. Jeg er veldig tilhenger av slike sammenkomster. Helt i pakt med Land Rover ånd og alt det. Jeg syns vi var heldige med været tross alt. Dette er noe jeg melder meg på igjen. Tusen takk til gutta som ordna dette.

 

Hilsenpusenognilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...