Gå til innhold

Glow Plug (heaters) fault Nanocom


Sindre

Anbefalte innlegg

"Glow Plug (heaters) fault" sier  Nanocom  Type : INVALID FAULT LOGGED CURRENT.

I min enfold så byttet jeg glødeplugger, bilen starter fortsatt ikke og samme feil logges.

Sjekket alle sikringer, ser fine ut.

Skjedde helt uten forvarsel. fungerte fint den ene dagen , neste dag ingen start..

Noen tips?

Sindre

20180803_121427.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje også nevne at det er ingen tegn til tenning, nyladet batteri. og glødevarselet lyser i ca 10 sekunder før det slukker, alt tilsynelatende som det skal være.

Hvilke sikringer går til glødepluggene? finner ikke noen "naturlige" i sikringsboksene (den i motorrommet) Leter etter koden for sikringene i setet..

 

En 1996 modell DSE. gått noe over 300 000.

"Mr Black"

Endret av Sindre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fekk den feilen på min i vår og. Relet for glødepluggane har hovedstraum inn, 6 utgangar til pluggane, styrestraum og jord, og ein kontakt som er tilbakemelding til hjernen om relet har trekt eller ikkje. Feil på glødepluggane kan derfor berre komme om relet ikkje har trekt, anten ved manglande styrestraum eller at relet er defekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...