Gå til innhold

Rimelig winch.. Noen som kjenner denne?


oterpoter

Anbefalte innlegg

Det er en Smittybilt, jeg har en annen modell Smittybilt og er veldig fornøyd med den. Pulverlakken er ikke bra ( som på alt annet som er pulverlakkert ).

Det er nå en meget god vinsj til den prisen du har funnet der, så kjøp.

 

Hvis du er litt føre var, så tar du ut alle unbrako skruene som vinsjen er skrudd sammen med når den er ny og skifter til rustfritt, samtidig smører du de opp med noe antiseize/ korrosjonhemmende fett.

Og så kan du smøre opp drevene med litt ekstra fett. Gjerne litt fluid film her og der rundt kontaktene.

 

Tror du vil få stor glede av vinsjen din i lang tid da. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Winchen er nok ok, om du får den. Men at en winch som normalt sett selges til 329€, og som på seriøse sider selges til 299€, plutselig selges til 79€, det minner om svindel.

Men jeg har tatt feil før.

 

Å ha en winsj på en 24-12 volt omformer, det kan du glemme. Ihvertfall om du skal bruke den. Ved belastning drar den lett over 100 amp, og da skal du ha kraftig omformer.

Det er mulig du kan få den til å snurre den ene eller den andre veien, uten belastning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det for godt til å være sant, osv. Jeg tror dette bare er lureri, ikke .co.uk domene, ikke noen saklige treff på google og uten at jeg er reser på UK firma-informasjon:

https://beta.companieshouse.gov.uk/search?q=Elctricos

 

Putt inn f.eks "rimmerbros" i søkefeltet i steden, så ser man hvordan et ekte firma ser ut...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukter litt svidd ja.

Når "firmaet" i tillegg bare har et skjema på nett for å komme i kontakt med de, så blir jeg skeptisk. Og ingen adresseinformasjon noe sted... Neeeei... Skeptisk... Men jeg har tatt feil tidligere, og kan selvsagt ta feil her også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...