solbakk Skrevet 30. juli 2018 Del Skrevet 30. juli 2018 Jeg har en serie 3, 1974 som har hatt en lekkasje i clutchen. Har fylt på med bremsevæske i ny og ne, og dette har fungert fint. Men etter vinteren var alt rent ut, og det fungerte da ikke å fylle på på nytt. Må dette systemet luftes? Noen som aner hva som må gjøres? Har dessverre selv 10 tommeltotter, og har benyttet meg av en kyndig fyr, men får ikke tak i ham og har/hadde store planer om Danmarkstur med bilen om en uke. Vurderer å ta tommeltottene fatt for å se om jeg klarer å finne ut av dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 30. juli 2018 Del Skrevet 30. juli 2018 Bestill ny master og slavepumpe. Ring vestfold ship. De har på lager og sender samme dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solbakk Skrevet 30. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2018 Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 30. juli 2018 Del Skrevet 30. juli 2018 For sikkerhets skyld. Ta en sjekk på slangen om du har det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brutus Skrevet 13. august 2018 Del Skrevet 13. august 2018 (endret) Sånn bare for å spørre - er det en "sivil" bil du har, eller er det en "ex.mil"? Dersom det er ex.mil - som skulle hatt "silikonbasert bremseveske" - og det er fyllt "vanlig" bramseveske, da slutter clutch å fungere etter hvert. (Guess how I know....) Dersom du har blandet "silikonveske" og "vanlig" bremseveske, da bør du bytte alt av gummipakninger. Ville også vasket gjenom systemet med rødsprit før nytt monteres. Frode - Brutus Endret 13. august 2018 av Brutus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.