Gå til innhold

Vurderer å selge RRCen


Kvasi

Anbefalte innlegg

Føles helt jævlig, men vurderer altså å selge gobilen over alle gobiler.

IMG_9457R2.jpg

 

LR-produkt så litt å bruke fritiden på finnes, men;

-90 Vogue 3.9 EFI solgt ny i Norge
Vært bruksbil i 3 år uten drifts-stopp bortsett fra bytte av tenningsmodul.

Godkjent hevet 2" med fullt understell fra Terrafirma.
Nye kanaler og div sveising av dørk samtidig, samt ny travers bak.
ARB i begge akslinger.
Bra 33x12,5 BF Mud. Midtseipet og skrupigg til ytterst og innerst følger med.
Ny bremsekraftforsterker og hovedsylinder.
Følger med vinsj, ny vinsjkrybbe og firkantfeste som passer både foran og bak. Putt det i kopimaskinen så har man vinsj/hengerfeste i begge ender.
Bra spiller med Dab+ og BT samt Focal frontsett.

På grensa til umulig å vite hva den er verdt, men vi blir kanskje enige hvis noen her føler kallet.

Har blitt kontaktet av flere her på bensinstasjoner osv som vil kjøpe den, men selger jeg så vil jeg helst selge til LR-folk samt slippe å møte den lokalt og angre på at jeg solgte den.

 

 

Endret av Kvasi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du vil angre behold .gjør som meg behold ,,,,,,,,mine er ikke til salgs,,,,,,:rolleyes: fortsatt god sommer vh reidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Etter å ha snakket med en medforumist som er i tenkeboksen ang kjøp, og gitt ham et tilbud, får dere få det samme før jeg evt priser justerer pris på finn etterhvert.
Ønsker helst å selge bilen til noen som kjenner LR og tar vare på den, og som ikke trenger meg som livslang konsulent såklart  :) 

Så hvis noen her har lyst på går den for 50k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.8.2018 den 20.36, Elvehundre skrev:

Har du hatt den på PKK de siste dager? Den skal jo være godkjent om vel en måned. Og da er det artig å vite hvilke feil som må fikses.

 

Fin dag ønskes

hilsen

Henry Arnfinn :)


Nei, har ikke tenkt tanken engang siden den ikke blir brukt for tiden.  Bremsene skulle vært luftet  litt bedre etter bytte av bkf/hovedsylinder men bortsett fra det bør ikke PKK være problemfylt. Dukker vel alltids opp noe småtteri men ser ikke for meg hva det skulle være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...