Joham Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Da var det et strammehjul som var gåent som noen antydet her når multreima røk. Vet noen hvilken del/delenr det er på det strammehjulet til multireima? Måtte ha det komplett så han som skrur. Det hang visst sammen med dynamo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smejan Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Det er separat strammehjul på disse (regner med at du har Td5 og ikke V8). Den riktige delen finner du her: https://www.island-4x4.co.uk/tensioner-belt-genuine-err6951g-p-3331.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Men det skal være veldig enkelt å bytte lager på det også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joham Skrevet 25. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2018 Har Td5 ja. Så denne delen skal være komplett og bare å bytte ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GuttormG Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Enkelt er relativt; strammeren er holdt sammen med nagler. Disse må borres ut og nye framskaffes. Lageret er 6203 2rs1/c3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
motom Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 (endret) Kan det være han mener vakum pumpa som sitter foran på alternatoren? Du kan bestille alternator med og uten pumpa. Det er en liten oljeslange i bakkant som kan være grei å bytte samtidig... Her er bilde: https://www.brit-car.co.uk/product.php/167412/1199/pipe_vacuum_oil_drain_td5 Endret 25. juli 2018 av motom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.