Gå til innhold

File opp nøkkel til Defender


Dan-Ove

Anbefalte innlegg

Jeg trenger ny nøkkel til Defenderen. Gjelder 2006  til tenningslåsen og døra som for øvrig er like.

Har ikke funnet noen i mitt distrikt som har et emne å gå ut fra.

Noen som kjenner steder i Østfold - Oslo området som har dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar ikke mange dager å få et emne fra uk i posten hvis det ikke er bråttom. Da kan man jo til og med flotte seg med en sånn nymotens nøkkel der fob er innebygget i nøkkelen så man slipper den ekstra dingsen på nøkkelknippet. 

 

https://tmdtuning.com/shop/defender-alarm-remote/

Endret av Baklengs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg var innom Dormakaba Drammen som filte opp to nye Britpartsemner fra Paddock for meg, attpåtil for en svært hyggelig pris.

I mellomtiden hadde jeg og funnet frem nøkkelnummer og de kunne da se at dette stemte overens med medbrakt fungerende.

De kunne og da informere at de har emne til '01 TD5 i sortimentet, Silca varenummer LF10P.

Dette er som jeg kan huske og samme som til RRC og D1.

Så da løser de dette, enten ved hjelp av originalnøkkel eller ved hjelp av nøkkelnummer som ligger i bil fra fabrikk eller kan fremskaffes hos mer hjelpsomme forhandlere eller fra Solihull.

Endret av tnj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...