Gå til innhold

Kjølebag, Gass, 12v og 230v


Jan - Otto

Anbefalte innlegg

Selger 40 L Dometic kjølebag som går på gass, 12 v og 230 v. IKKE kompressor. Brukt i ca. to sesonger. Forumpris er 2137 nok:D Jeg kjører ofte strekningen Stryn - Jessheim. Kan tas med og leveres på denne strekningen. Første tur nedover er på torsdag 26. juli. Jeg treffes på tlf. 906 førti fem 0 35.

 

Mvh

 

Jan - Otto

 

 

DSC06205.JPG

DSC06206.JPG

DSC06207.JPG

DSC06208.JPG

DSC06209.JPG

DSC06210.JPG

DSC06211.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvor lenge går det på en slik gass patron? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gass forbruk er 9,8 g/t og en slik boks inneholder 227g (i følge bildet over :huh: )så da skulle den gå rent teoretisk 227/9,8 = 23,2 timer, blir vel rund 20 timer i praksis?

 

Endret av grunneieren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Beklager sent svar. Lover bot og bedring:-)

 

Kjølebagen er ikke solgt. Den står trygt i Olden. Gassforbruket er jo litt avhengig av temperaturen i omgivelsene. Den har flere innstillinger på gass. Men jeg mener den bruker i underkant av to slike bokser i døgnet.

 

Alt kan vel sendes. Jeg kan jo spørre på postekspedisjonen i morgen. Men jeg ser du er fra Bergen. Vi skal til Elvedalen i helgen, det bruker å komme folk i fra Bergen ditt. Kanskje det er mulighet for forumfrakt?

 

Mvh

Jan - Otto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...