Gå til innhold

Slette bruker.


Anbefalte innlegg

Der er kul umulig å finne noen måte å slette bruker på her, så jeg velger bare å la være å logge meg på noe mer, så får en admin eller noe slette brukeren min hvis de gidder eller kan.

 

Når jeg oppdager at to luringer her her tydeligvis har gitt meg dårlig i omdømmepoeng her inne for å si i fra at jeg synes ikke at å direkte snakke ned LR bør høre hjemme her på et nettopp LANDROVER FORUM, så var dette egentlig siste dråpen for at jeg gidder være en del av dette mer. Innrømmer at jeg er for svak til å overse drittkommentarer og lar sjelden folk dø i synden som det heter excl

 

På andre forumer får uansett det å nedsnakke forumets agenda konsekvenser, en blir fort stemplet som et troll eller muldvarp etc, men ikke her tydeligvis. Her er det nærmest poppis blant altfor mange å gi merket ytterligere dårlig karma.

 

Men når sant skal sies, så har derimot de samtalene jeg har hatt med de EKTE entusiastene her inne, vært en fornøyelse,  håper dere virkelig vil fortsette å nyte LR produktene deres fullt og helt  i fremtiden B) 

Det er en sann fornøyelse hver gang å diskutere med dere! 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig å deaktivere kontoen om du ønsker det, med det er det kun admin (altså meg) som kan gjøre. 

De fleste nøyer seg med å unnlate å logge inn for kortere eller lengre perioder...

 

Når det gjelder muligheten til å gi tilbakemelding på innlegg, så må man tåle at man har forskjellig synspunkt - her som alle andre steder. Man gir tilbakemelding på et innlegg, ikke på person.  Det er lov å si at man liker et innlegg, det er også lov å si at man ikke liker innlegget eller er uenig i innhold. 

 

Jeg antar st du med deter innlegget ønsker at jeg skal fjerne kontoen din, gi meg i så fall melding om dette via PM så skal jeg ordne det. Jeg håper uansett er du revurderer dette og forblir medlem :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær snill å ikke la dei knekke av:angry: idioter de fins overalt du er:rolleyes: hjetelig velkommen til meg du kan også ringe 99319923 jeg er en hederlig ærlig person som ikke lar meg pælllla på nasan talas somvisi på toten vh Reidar pedersen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hvis man har sans for pisk men syns gulrot er motbydelig?  Uansett, det er delte meninger om det meste så jeg kan ikke se noe poeng å stemme tommelen opp eller ned "her inne".  Usaklige ting burde bli fjernet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på flere forum som bruker former for rating - noen på brukere, andre på poster.

Synes vel brukerrating har mange fallgruber, og hovedinntrykket mitt er at det ofte er større brukergjennomstrømming på fora hvor det er veldig synlig/aktivt i bruk.

 

Postrating blir noe annerledes da det - iallfall på de fora jeg frekventerer - enten ikke summeres, eller er veldig lite synlig på brukerprofilen. Et viktig aspekt er at det - iallfall på de foraene - oppleves mer som et korrektiv på tone/enkeltpost enn på brukeren. På ett av foraene jeg bruker kan man dessuten skjule nedratingscounteren (som der kun går på post, ingen oppsummering på brukeren) helt på samme måte som man kan skjule brukere.

 

Ellers synes jeg VBF gjennomgående har en grei tone hvor det er sjelden at man "glemmer" at det er folk bak nick'ene. (Sikkert blant annet fordi Norge er så liten dam at man har høy risiko for å treffe folk "i døra" flere ganger. :D )

Endret av yarnslayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2018 den 23.56, Tore Kjernmoen skrev:

Tror du kan ta bort omdømmepoengene, Steinar.  Det er alltids hyggelig å få noen plusspoeng men jeg tror ikke vi skal bruke det som gulrot/pisk.  Vi har klart oss uten siden forrige årtusen.

 

Er forsåvidt ikke uenig med deg Tore. Mulighetene er der og er nå testet, så får vi se hva jeg velger å gjøre. Får uansett ikke gjort noe med det før jeg er hjemme igjen. 

 

Så er det alltid slik at man kan ikke gjøre alle til lags; det er rett og slett for mange meninger her som de fleste andre steder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Elvehundre skrev:

Visste ikke at det er slik poengutdeling jeg.

 

Hilsen H A :)

Det er ikke for oss paps;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tommel opp eller ned er da bare en personlig greie. 

Jeg synes du overreagerer når noen gir deg tommelen ned for å reagere slik på en humoristisk kommentar. 

Slapp av og la andre, også LR-eiere, ha sin mening om merket. 

At Land Rover lager verdens «beste» biler vet vi jo, men antallet rop om hjelp her på forumet viser jo at livet ikke akkurat er fritt for hindringer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvilke ratinger får jeg mon tro? Jeg ser på meg selv som feilfri og tar ingen selvkritikk. Dette må jo resultere i toppscore!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Haakon Aune skrev:

Hvilke ratinger får jeg mon tro? Jeg ser på meg selv som feilfri og tar ingen selvkritikk. Dette må jo resultere i toppscore!

 

:D:D:D

 

Jeg trodde også at jeg var feilfri en gang, men så viste det seg at jeg var innbilsk. Men NÅ er jeg perfekt. :P

Endret av trondshj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha,ha,ha! Må smile når jeg leser svaret ditt! Genialt! Litt som Trucker Carlson der han forteller om barneoppdragelse. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Haakon Aune skrev:

Hvilke ratinger får jeg mon tro? Jeg ser på meg selv som feilfri og tar ingen selvkritikk. Dette må jo resultere i toppscore!

 

 

11 timer siden, trondshj skrev:

:D:D:D

 

Jeg trodde også at jeg var feilfri en gang, men så viste det seg at jeg var innbilsk. Men NÅ er jeg perfekt. :P

 

Skjønner ikke problemet. Jeg vet at jeg ikke er feilfri. Jeg tok nemlig feil en gang på 80-tallet: Jeg trodde jeg hadde tatt feil...   :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Olav Haavardsholm skrev:

 

 

Skjønner ikke problemet. Jeg vet at jeg ikke er feilfri. Jeg tok nemlig feil en gang på 80-tallet: Jeg trodde jeg hadde tatt feil...   :rolleyes:

Ha,ha,ha!! Ser du også har modelljernbane i esker. Marklin da eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...