Gå til innhold

Kjøpe mini one/cooper nye typen


torke

Anbefalte innlegg

Er det noen som har noe tips til modeller man bør gå for? Eller holde seg unna? Da tenker jeg helst på større ting som motor og girkasse, større rustproblemer etc.

 

Diesel vs bensin?

 Har lest litt om girkassehavarier, men vet ikke om det gjelder alle eller bare noen. Servoproblemer har jeg også lest om.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt både diesel og bensin, begge 2008 modell. Utrolig god kjørekomfort og er en bil som gir stor kjøreglede! 

Diesel krever i mine øyne litt mer og dyrere vedlikehold. Derfor foretrekker jeg bensin utgaven. 

Pendler 12 mil daglig. 

Modellene fra - 08 (R56) har en bedre kvalitet de foregående fra 2002-2007 R50. Både motor, drivverk og kvalitet. 

Modellene heter One og Cooper, som inndeler utstyrs utgavene. Og tilleggs utstyr i Chili pakken. 

Mange farge og utstyrs kombinasjoner, gjør at man kanskje blir litt forvirret når man leter i tilbudene. 

 

Det har vært et veldig prisfall på Mini den siste tiden, så det er mulig å gjøre en god handel. 

Jeg ville anbefale en Cooper bensin utgaven mlm 2008-12, med lav kilometer og stempel i service heftet. Gjerne cabriolet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...