Gå til innhold

Lyktebeskyttelse til Defender (bak)


atau

Anbefalte innlegg

Hei folkens. Har oppgradert reservejulet til å matche dekkene i bruk på min Def, 285/75. Reservehjulet kommer i kontakt med den øvre, høyre baklykta når bakdøra åpnes helt. For å gi lykta en sjanse å overleve frem til den dagen jeg unner meg en swing away arm til reservehjulet, trenger jeg en lyktebeskyttelse, omtrent som dem i bildet. Men jeg reiser gjennom 10 land fom. 27.7. og rekker derfor ikke å bestille på ebukta. Er det noen som har en slik beskyttelse (kun en eller hele serie til baklykter) og kan selge den snarlig, send melding med pris. Takk

 

image.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det. Har et par reservelykter, men vil helst ikke knuse en hver gang jeg glemmer å holde døra. Mange så kalte "lyktebeskyttelser" er nok mer pynt enn en reell beskyttelse. Noen er i stål eller aluminium, og tåler sikkert mer. De som er av plast (og derfor billige) markedsføres som "bedre" med påstanden om at de i metall overfører ev. slag til karrosseriet, som da trykes innover eller skades i større grad enn hvis lyktebeskyttelsen og lykta knuses.. sikkert noe sant i det og, men siste ord ville nok kreve mer vitenskapelige testmetoder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Christopher. Takk for tilbudet, det var snilt. Fant imidlertid et sett (av plast) som de kunne levere før jeg reiser, så det ordnet seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...