Gå til innhold

Samkjøring til Lærdal fra Oslo og rundt omkring?


Åge

Anbefalte innlegg

vi reiser fra Reinsvoll mest sannsynlig mandag morgen (evnt. søndag ettermiddag)..

kjører Rv.33 til Fagernes og kjører vang og ned til Lærdal, tror ikke kommer til å ta noen snaromveier f.eks fra Tyin og til Lærdal da tror at deler av denne er lagt opp på en av turene.

Og med 4 stykker i den lille bilen så må det vel tas noen pauser for å strekke litt på beina:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiser utpå dagen på Onsdag. Kjører e16 mot Fagernes. Og har en overnatting før vi ankommer LT Torsdag morgen. 

 

Overnatting pga kjøring i seriebil. Flere som vil Hive seg på dette på Onsdagen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et frimodig spørsmål:

Fikk nettopp en tlf fra en kompis i Bergen som spurte pent om hjelp fra oss LR-folk. Han driver med ombygging av en spesiell gammel Saab med rå motor og taksenk.

Han lurer på om noen kan være behjelpelig med frakt av et panser fra Oslo til Bergen?

Send meg gjerne en mld på SMS/messenger (mob 970 61 607) om noen kan hjelpe en som dessverre har valgt «feil» kjøretøy, men som forøvrig er en veldig trivelig kar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er forumfrakt ordnet fra Oslo. Tusen takk, Kristian! VBF :-)

David og jeg kommer på treffet torsdag litt utpå dagen. Jeg tar panseret med videre til Bergen. Snakkes i Lærdal. Vi ser frem til å treffe LR-entusiaster igjen. 

Ble forøvrig litt krise i heimen i går. Fikk motor-ras på vår familiebil (Golf). Kjent problem med 1,4 TSI. Må ut på leting etter ny bil i neste uke. 

Fortsettelse følger på tråden om «Pumaen Alex». Den er i alle fall med videre:)

 

Endret av Paal Helge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...