Gå til innhold

GEOCHALLENGE 2018


krokansjefen

Anbefalte innlegg

På 3.9.2018 den 17.58, krokansjefen skrev:

Da er nettsiden med info oppe og går!!

 

geochallenge.boxofprojects.com

 

Kjører ruten nermest daglig nå, for å ha kontroll på om det skulle dukke opp noen uforutsette hindringer - so far so good!

 

Som nevnt over, dette arrangementet er gratis, men mat /drikke och dylikt står man for selv.

 

Stoor sannsynlighet for at det blir mulig å kjøpe seg drikke ved endepunktet! Kanskje det er mulig å handle seg noen sjeldne deler også - Cash is king!excl

 

Juryen (som består av meg, fruen og bikkja) har trådt sammen, og besluttet at @jope under tvil får stille med annen rullende ekvipasje. Fabrikat skal være usagt!:lol:

 

 

...men... Nettsiden sier Geo-Challenge 2013... Er vi fem år for sent ute? Eller blir det en spennende tidsreise også? Og hva skjer i såfall med de stakkarne som eventuelt har biler produsert etter 2013?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, trondshj skrev:

 

...men... Nettsiden sier Geo-Challenge 2013... Er vi fem år for sent ute? Eller blir det en spennende tidsreise også? Og hva skjer i såfall med de stakkarne som eventuelt har biler produsert etter 2013?

 

Det velger jeg å la @motom svare på, da jeg er edb-utfordret. Mulig scientologi-kirken har noe med det å gjøre? Alt. daesh, vestlendinger, svensker eller MAGA-bevegelsen...:D

 

3 timer siden, Klodrik78 skrev:

Når er fristen for påmelding? 

 

Velger å moderere Robert litt der, han har bare nesten rett.

 

Teknisk sett er oppmøte = påmelding, MEN: Da jeg ikke har tenkt å få skylden for å egenhendig ødelegge klimakvoten til kongeriket ved å kopiere opp alt for mange unødvendige notehefter, ønsker jeg svært gjerne at folk hinter om deltagelse på forhånd. Man blir ikke skutt om man melder avbud, og man taper heller ingen penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, krokansjefen skrev:

 

Det velger jeg å la @motom svare på, da jeg er edb-utfordret. Mulig scientologi-kirken har noe med det å gjøre? Alt. daesh, vestlendinger, svensker eller MAGA-bevegelsen...:D

 

 

Velger å moderere Robert litt der, han har bare nesten rett.

 

Teknisk sett er oppmøte = påmelding, MEN: Da jeg ikke har tenkt å få skylden for å egenhendig ødelegge klimakvoten til kongeriket ved å kopiere opp alt for mange unødvendige notehefter, ønsker jeg svært gjerne at folk hinter om deltagelse på forhånd. Man blir ikke skutt om man melder avbud, og man taper heller ingen penger.

Vi vil være med - med én bil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, krokansjefen skrev:

 

Det velger jeg å la @motom svare på, da jeg er edb-utfordret. Mulig scientologi-kirken har noe med det å gjøre? Alt. daesh, vestlendinger, svensker eller MAGA-bevegelsen...:D

 

 

Velger å moderere Robert litt der, han har bare nesten rett.

 

Teknisk sett er oppmøte = påmelding, MEN: Da jeg ikke har tenkt å få skylden for å egenhendig ødelegge klimakvoten til kongeriket ved å kopiere opp alt for mange unødvendige notehefter, ønsker jeg svært gjerne at folk hinter om deltagelse på forhånd. Man blir ikke skutt om man melder avbud, og man taper heller ingen penger.

 

Jeg stiller også med ett lag. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Marius FM skrev:

Når regner arrangørene med at arrangementet er ferdig på søndag?

 

Arrangementet er ferdig når man ikke vil være med mer...:lol:

Fra spøk til revolver, beregnet totaltid på GC er 3,5 timer. Noen vil bruke lenger tid, andre vil bruke noe kortere.

Legg så til ønsket antall timer med, bespisning, dekkspark, aktiviteter og premieutdeling, så vil du ha totaltiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, krokansjefen skrev:

 

Arrangementet er ferdig når man ikke vil være med mer...:lol:

Fra spøk til revolver, beregnet totaltid på GC er 3,5 timer. Noen vil bruke lenger tid, andre vil bruke noe kortere.

Legg så til ønsket antall timer med, bespisning, dekkspark, aktiviteter og premieutdeling, så vil du ha totaltiden.

 

Da regner jeg med 12  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 time siden, Marius FM skrev:

 

Da regner jeg med 12  ;)

 

Har du lagt til noen rundturer her og der også Marius ?

Er optimist men fyller full tank på bil og sjåfør og spør noen om hvordan datadingzene virker før avreise Vestby. :o

PS

Mulig jeg "skygger" diskret(gul/rød 88) en annen ekvipasje med voksne ombord.blush

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, gautes skrev:

 

 

Har du lagt til noen rundturer her og der også Marius ?

Er optimist men fyller full tank på bil og sjåfør og spør noen om hvordan datadingzene virker før avreise Vestby. :o

PS

Mulig jeg "skygger" diskret(gul/rød 88) en annen ekvipasje med voksne ombord.blush

 

Hehe. Satser på mange omveier. Skal ikke rekke noe før jobben på mandag morgen, og det bør gå godt, selv med 2,25 diesel B)

 

Du er hjertelig velkommen til å henge med oss. Vi har GPSer, datamaskiner, samband og viljestyrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev annetsteds her på VBF :

En stor takk til alle som bidro til at alt av helgens arrangementer gikk på våte skinner.

Jeg har kost meg helt fra jeg traff gamle venner i Vestfold på fredagen til avslutningen i garasjen til Henry Arnfinn med grilling,popcorn og gode kaker.

Må det bli kortere tid til neste gangs GeoChallenge .

Endret av gautes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, gautes skrev:

Vet da pokker hva jeg klønet til men fikser ikke å slette eller endre foregående post.

 

Det skulle du ikke ha sagt. Jeg trodde du hadde gjort noe fancy.

 

Når det er sagt, tusen takk til arrangørene som bidro til en veldig morsom tur, og en veldig hyggelig sammenkomst etterpå. Vi håper det ikke blir fem år til neste gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...