Gå til innhold

Telefonlyd gjennom bluetooth.


Odd Arne

Anbefalte innlegg

Hei. Fekk opplyst då vi kjøpte D3en vår at det ikkje var bluetooth i den. Fann ut nylig at det er bluetooth likevel. Men når ein prøver å ringe ut skjer det som følgane: Finn nr på telefon og trykker ring. Musikken mutar og displayet viser "dialing"   Alt greit so langt. Men i staden for å få samtale ut gjennom høgtalarane slår musikken seg på igjen og samtale må skje gjennom telefonen etter å slå av bluetooth på tlf.  Finn ingen instillingar som ein kan justere heller.  Merkelig då telefonen virkar gjennom bluetooth i arbeidsbilen (VW) og Buddyen (handsfree) som eg har i Defenderen.  Forslag?

Endret av Odd Arne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Odd Arne skrev:

Hei. Fekk opplyst då vi kjøpte D3en vår at det ikkje var bluetooth i den. Fann ut nylig at det er bluetooth likevel. Men når ein prøver å ringe ut skjer det som følgane: Finn nr på telefon og trykker ring. Musikken mutar og displayet viser "dialing"   Alt greit so langt. Men i staden for å få samtale ut gjennom høgtalarane slår musikken seg på igjen og samtale må skje gjennom telefonen etter å slå av bluetooth på tlf.  Finn ingen instillingar som ein kan justere heller.  Merkelig då telefonen virkar gjennom bluetooth i arbeidsbilen (VW) og Buddyen (handsfree) som eg har i Defenderen.  Forslag?

Jeg har også samme problemet. Den virket før og nå kan den kanskje virke ei gang i blant. Jeg hører att det ringer og så blir det avbrutt typisk ide de tar tlf med og så gir den ifra seg ett beep og så må jeg også bare bruke mobilen.  Så er redd min Bluetooth er kaputt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lignende fenomen .

Bryter etter 1min med en slik lyd .

Ifølge UK forum er det hardware feil og må byttes .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.7.2018 den 7.15, oggioffshore skrev:

Har lignende fenomen .

Bryter etter 1min med en slik lyd .

Ifølge UK forum er det hardware feil og må byttes .

 

Er redd for det ja.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...