FrankChristian Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 I fjor koblet jeg ut ACE-pumpen da det var lekasje og satte inn en kortere multireim. Siden den gang har min kone blitt eks-kone og der er hun som har kjørt den. Hun fortalte meg at det har blitt vanskelig å svinge med rattet. En rask titt, så skjønte at det ikke var noen væske til servoen heller... Så da må det være en lekasje og det har blitt kjørt mange mil uten noe som helst servo. Vil pumpa være helt ødelagt og jeg må lete etter en ny? Eller kan den leve uten olje? må titte over om jeg ser noe lekasje, men jeg leste i en av trådene her at det går ann å kjøpe en slags væske på biltema/bilia som kan tette lekasjer... og hvis jeg husker riktig, så er det samme olje som brukes til ACE-systemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig-RRune Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Det er sikkert gnagd høl i slangen nede ved kragen som bunnpanna ligger an mot. Kjent problem. Jeg byttet med en slange fra Tess. Er beskrevet her på forum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gautes Skrevet 30. juni 2018 Del Skrevet 30. juni 2018 Pumper liker sjelden å gå tørre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankChristian Skrevet 30. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2018 Takk til Stig-Rune som låner bort litt verktøy slik at jeg kan gå til verks! har filmet underifra på den ledningen du snakket om Stig-Rune. Det var skikkelig klissete på enden av røret. Har dere noen ide om hva som har skjedd? og tror dere det er håp for servo-pumpa? Det har sikkert blitt kjørt iallefall 40 mil med den tilstanden... har prøvd å søke her på forumet om den tråden du tipset om Stig-Rune, men google-skillsa feilet meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 30. juni 2018 Del Skrevet 30. juni 2018 Stor sannsynlighet for at du også trenger ny pumpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankChristian Skrevet 30. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2018 10 minutter siden, lafterolf skrev: Stor sannsynlighet for at du også trenger ny pumpe. Er det noe å satse på å kjøpe en brukt pumpe, eller er det en del som likesågodt bør kjøpes ny? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jermundpr Skrevet 30. juni 2018 Del Skrevet 30. juni 2018 (endret) Etter å ha byttet min vil jeg anbefale å spandere på en ny Er ikke så vanskelig å bytte men ikke noe du vil gjøre så ofte Endret 30. juni 2018 av jermundpr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
motom Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 Byttet nettopp min og lurt å legge på litt ekstra beskyttelse der den gnager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jermundpr Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 Tess har slange som passer, som kan legges mer fornuftig så samme feil ikke skjer igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gautes Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 Det bør ikke nevnes at det er til bil , jfr etellerannet regelverk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
motom Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 Det er vel flere som har løst det slik også, bare sjekk at slangen ikke gnager på noe. Min lå å gnisset oppe under wastegate modulatoren også men et par strips fikset det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jermundpr Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 1 time siden, gautes skrev: Det bør ikke nevnes at det er til bil , jfr etellerannet regelverk. Jeg tenker da på hydraulikkslange som er ment for olje, delenummer 11608-10. Solid slange som er fin å legge frem på en fornuftig måte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.