Gå til innhold

Ny bil i stallen


Anbefalte innlegg

Jeg får ikke bestemt meg om jeg skal smile pent og gratulere eller

stille i svart antrekk legge ansiktet i begredelige folder og begynne å grave et stoort hull.

R.I.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FL1 er helt ,topp den.

Men når produksjonsdato og best-før-datoen på bensinmotor og drivverk er så tett på hverandre ....

Dog er 6-eren og dieselen unntatt spott og spe.

Endret av gautes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ruller nå veldig mange FL1'ere i distriktet sett i forhold til at de har et rykte for å dø som fluer.... så noen må enten være veldig glade i dem, eller så er det noen seigliva rakkere innimellom.

(Uten at jeg har sjekket hvilken motor/topp/hvilket drivstoff de gjenlevende går med).

 

Gratulerer!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Grattulerer med fin bruksbil. Det finnes klart noen unntak. Hadde tidligere en 2000mod med 1,8 bensin, og har aldrig før eller siden hatt noen billigere bil. Den hadde riktignok før meg mottatt ny motor :-) men bilen kostet ikke mer i innkjøp enn hva Discoen min taper seg i verdi hver måned, og deler gis bort til hentepris. Det var ikke noe tull med bilen i mitt eie eller nå siden, men eg balte riktignok en formiddag med å bytte varmeregister til varmeapparatet, men det gikk fint med litt youtube hjelp det også. Også veldig lurt å sjekke og bytte prevantivt VCUen før den tar knekken på bakdiff og IRD. Lykke til!

Endret av Tysen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...