Gå til innhold

Wolfrace 15" felger til RRC/D1/seriebil


Jan L

Anbefalte innlegg

Har hele og pene 15" Wolfrace felger som passer til RRC/Disco1 og seriebil mener jeg. De er pusset og lakkert og senterkapslene ble rettet sånn nogenlunde og lakkert i Caspian Blue som var fargen på RR " Brom" . Følger med muttere vist på foto. Har tatt foto av en felg da de andre er av samme standard. Ligger bilder av hjula på bil i tråden om "Rustne rød" og tråden om "Brom" . Dette er fine felger, dekka er slitt. Bud over kr. 1500 i tråden eller på PM. 

IMG_8466.JPG

IMG_8467.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
6 timer siden, robertsoevik skrev:

Pokker, så for sent

Hvis dette er felgene du bare "må ha" så har jeg et sett som jeg faktisk kjøpte av Jan rett før jul. De trenger pussing og lakk og det er et eller annet med hjulmuttrene. Ligger på Grorud for beskuelse, evt. bilder i kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjulmutterne til de felgene som Jari har kjøpt er vanlige muttere til RR alufelger som er dreiet ned. Det er veldig liten klaring og jeg pusset ned all rusk og skitt fra både mutter og hull i felgen når de skulle på bilen. Brukte sandpapir og deretter litt olje. Da går mutterne greit inn. Men det er viktig at det er helt rent og lagt på litt olje for det er trangt men det går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...