Gå til innhold

RRC 1980/1993 Vogue 3.9


vanilla_ninja

Anbefalte innlegg

Har lekt med denne tanken de siste 12 månedene... 

Ettersom fronten er buet og selve anleggsflata mellom tak og takramme er skråstilt så tror jeg hengselløsning liker 110 alu-cab osv vil bli vanskelig. Om ikke, veldig mye mer jobb... 

I mitt hode ser det enklere ut å bruke løsningen med saksehengsel på sidene og fire gassdempere slik som du har med takteltet ditt. Da får du betydelig mer innvendig sitte/stå-plass i ved dårlig vær :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det samme somjeg har tenkt. Vil på denne måte også bli reversibelt, uten å ødelegge noe av takkonstruksjonen eller kosmetisk. Men mye jobb er det. :)

Pga den allerede lave takhøyden bak i classic er jeg veldig usikkert om det ville vært praktisk... 

Hadde jeg hatt Disco 1 ville jeg gjort dette allerede. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Erik Iversen skrev:

 

Aka sånn som dette! :)

Screenshot_20191129_205814_com.instagram.android.jpg

 

Originaltaket på Disco1, som jeg kjenner best, er jo laget høyt med tanke på at skal kunne sitte der inne. Jeg har laget benker på sidene, med litt plass til å ha bena på gulvet mellom, for å lette ut og inn på natta. (ja gamla gubber MÅ ut å pi...e på natta). Høyden på benkene er samme som høyden på nedslått baksete, og da kan jeg sitte OK på benken. Legger den ene plata/benken oppå den andre når vi kjører og da har vi mulighet for å slå opp det doble baksetet. Ergo ser jeg liten nytte av en slik 2.etasje på på denne i grunnen...

På Classicen derimot :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Erik Iversen skrev:

Ja, det er det samme somjeg har tenkt. Vil på denne måte også bli reversibelt, uten å ødelegge noe av takkonstruksjonen eller kosmetisk. Men mye jobb er det. :)

Pga den allerede lave takhøyden bak i classic er jeg veldig usikkert om det ville vært praktisk... 

Hadde jeg hatt Disco 1 ville jeg gjort dette allerede. :)

 

Ja disco 1 med 300tdi motor. Kan jo oppdrives;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...